19.03.2014

Sernik jabłkowy





Przez przypadek kupiłam serek 
naturalny 0% 
i nie wiedziałam co mam z nim zrobić 
(czasami to się zdarza). 
W Internecie znalazłam bardzo ciekawy przepis 
i postanowiłam spróbować. 
Przepis ten pochodzi z książki  
 «Tolle Torten. Cafes&Konditoreien»
Opowiada ona o najlepszych 
niemieckich cukierniach.

Sernik jabłkowy - przepis "Cafe Einstein"

 



 składniki na śr. 22-24 cm
900 g serka naturalnego 0%
125 g cukru
4 jajka (ok. 200 g)
100 g masła (miękkiego)
2 łyżeczki kaszy manny
2 łyżki mąki ziemniaczanej
skórka starta z 1 cytryny
1/4 łyżeczki sody
cynamon
2 duże jabłka
  • Serek, cukier i jajka lekko zmiksować - tylko do połączenia składników.
  • Połączyć razem wszystkie składniki suche i dodać do masy serowej. Wymieszać.
  • Do foremki wylać połowę masy serowej, wyłożyć jabłka starte na jarzynówce, posypać cynamonem. Na wierzch wyłożyć resztę masy serowej.
  • Sernik piec w kąpieli wodnej:
 przez pierwszy 30 min - 180C,
 kolejne 30min - 120C. 






smacznego!
Serniki dla Miksera - edycja 1.14

1 komentarz:


  1. Naprawdę bardzo jestem ciekawa jak smakuje sernik jabłkowy - świetnie!
    Pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń